woensdag 25 april 2012

Quilts of love

lieve mensen, ik zou graag een heel bijzondere workshop willen organiseren .
via een goede vriendin van mij kwam ik bij de website van quilts of love. deze groep vrouwen maken kleine quiltjes voor gezinnetjes die een doodgeboren kindje hebben gekregen. de dekentjes worden annoniem afgestaan en gegeven aan een van deze gezinnetjes. iedereen kent wel iemand die dit is overkomen. daarom weten velen van jullie ook hoe geweldig deze steun kan zijn. Graag zou ik met een groepje van minimaal 3 en maximaal 6 mensen dekentjes willen maken als try out. je hoeft niet te kunnen naaien ik kan het je leren. ook als je zelf dit niet hebt meegemaakt of in je omgeving ben je van harte welkom. je mag je dekentje zelf aan iemand geven maar je mag het ook annoniem doneren aan een ziekenhuis .In de toekomst zou ik het vaker willen organiseren. of willen uitbouwen. de eerste try out zal staan op zondag 20 mei van 12 tot 17 uur.als er 3 aanmeldingen op gaan beide dagen staan, gaan beide dagen door. Het word hoe dan ook een bijzondere dag.. je mag je opgeven via emmepem2@hotmail.com. Liever niet hieronder. Ik zal zorgen voor een lekkere gevulde tafel met thee en werk materialen. kosten zijn 10 euro per persoon .vragen kan je hieronder stellen. liefs , Tante Emmie
http://www.lqol.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten