vrijdag 27 april 2012

prinsessen op koninginnedag

nou ik heb niet het idee dat het Het prinsenpakje is geworden wat super stoer is maar tis wel een heus prinsen/konings pakje! ik zal het even uitleggen. Op koninginnedag ga ik samen met stefanie en bas bij het schooltje staan. Ook wel gooilandse school genoemt. We zijn vandaag even bij het schooltje wezen kijken. hopelijk zijn we op tijd voor het stukje grasveld want daar kan je prachtige fotos maken! wat gaan we doen? ik vergeet altijd fotos te maken maar heb in ieder geval een paar voor je. We gaan een prinsen en prinsessen make over doen. elk meisje of jongenkan bij ons een jurkje of pakje aankrijgen, wordt door een echte prinses opgemaakt en daarna door een heuse fotograaf in een echte foto studio gefotografeerd. prachtig niet? Dus nu al een week druk voor de voorbereiding en ik had dus nog geen prinsespak. Ben bijna klaar ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten