dinsdag 22 mei 2012

poezen parade

ik word smorgens nog niet wakkeer met drolletjes in de kamer. De ventjes doen het netjes op de bak zoals het hoort. Tis een drukte van jewelste. de hele ochtend hoor ik overal kleine miauwtjes, trippelende pootjes, vallenden dingen en knagende mondjes. Saartje is weer krols.. mooie tijd heeft ze weer uitgekozen met dit mooie weer. ik moet de deur potdicht houden want ik wil haar niet weer door de buurt hebben nu..dus ligt ze in de kamer met haar gat te draaien. mooie boel ! een uur drukte.. en na dat uur is het zoo muisstil.. alleen af en toe een pur van saartjes krolsheid.
het worden al echt karaktertjes. absalom is een eigenwijsje.. gaat zn eigen gang en ligt op de meest rare plekken te slapen. en zoals het een rode kater behoord, een beetje een scheitertje. tommy is een vrolijk ventje. vind de stofzuiger fascinerend! blijkt ook nog eens een voorliefde voor alluminium folie te hebben. chico is de brutaalste. zoekt zn weg en is nergens bang voor. klautert als een bezetene in de hordeur. begrijpt nu ook wat een plantenspuit is.. en opa was een ventje met hoogtevrees, maar nu ligt hij graag bij je. en als laatste de kater zonder naam maar een echte kroelerd! ik ga jullie wel missen hoor kleine ventjes.. stuk voor stuk.. nog twee weekjes. rommelerijen en actie in de tent..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten